Kızlar kendinizi nasıl motive ediyorsunuz?
Ağustosun son haftası tatilden döndük ilk 10 gün valiz boşalt çamaşır yıka evi temizle vs ile geçti tam oh diyecekken oğlum hasta oldu 1 hafta sürdü, peşinden ben bronşit oldum. tam bitiyor derken akşam şiddetli kusmaya başladı 2 gün kustu. Hastaneye gittik 2 gece hastanede kaldık. Eve geldik. Ertesi gün çok iyiydi tam bitti derken akşamına tekrar ateşi çıktı öksürmeye başladı. Antibiyortiğe başladık. 2 gün sonra hafif toparlıyor derken ishal oldu. Heryer kusmuk, bütün kıyafetler kaka.. hergün çamaşır yıkayıp kurutuyorum. Bu süre içinde oğlum doğal olarak hep kucağımda olmak istiyor, hep halsiz, gözü hep üstümde, ayaklarımın üstünde geziyor.. ben sanki ben değilim de, bilgisayar oyununda biri bana komut veriyor ben de onları yapıyormuşum gibi.. Allah başka şey göstermesin tabiki ama bazen kendimi toparlayamıyorum, uykusuz, yorgun, bakımsız bu enerji beni daha da aşağı çekiyor..