Cly01 Omlet yaptım 1 yumurtadan bir de yarım muz yulaf karıştırdım bir de pekmezli su içiyor fakat fazla mi geliyor acaba bitirmiyor 9 aylık
SeverusSnape Cly01 hem omlet, hem muzlu yulaf, bence bir tık fazla. Birinden birini tercih edebilirsiniz. İkisi de fazlasıyla doyurucu çünkü. :)
35izmir Cly01 benimki 10 ay 18 günlük Menemen yaptım sabah yanında iki dilim peynir kaldı azıcık dün ekmekte koydum yanına biraz öğlen yemeğini yemedi mesela sadece yoğurtla geçiştirdi Bnce doyduğu doymasa yer çünkü ☺️
Wanderlust Cly01 10.aya kadae gunde toplam yarim cay bardagi maksimum 1 cay bardagi kadar ek gida alsin demisti doktorum bu dedikleriniz bence cok cok fazla yumurta muz yulaf hepsi ayri ayri doyurucu bebeginizi zorlar. Ogunleri doktorunuza danisarak ayarlayin bence midesink bagirsaklarini zorlamayin
Cly01 SeverusSnape ne bileyim doymazms gibi geliyor sadece omlet yapınca 😂🤷🏻♀️ dengeyi kuramiyorum bir türlü
SeverusSnape Cly01 henüz 9 aylık, emin olun ikisinden birini de sunsanız doyacaktır. Pekmez de yeterince doyurucu aslında, mesela muzlu yulaf yapınca üstüne de biraz pekmez damlatarak kahvaltı olarak sunabilirsiniz. Sağlıkla büyütün.🫶
Cly01 Wanderlust ama 9.ayda 3 öğün yiyebilir diyor mama harici dedigim 3 öğün yarım çay bardağından fazla eder malesef ki öğleye çorba yaptım mesela akşam da tavuk pilav yoğurt yiyecek 🤷🏻♀️
hepbahar123 Wanderlust mesela kahvaltıda ne kadar yedirmeliyim bir zeytin bir dilim peynir bir yumurta sarısı tereyağda omlet bi çay kaşığı kadar pekmez salatalık fazlamı? Öğlede yogurt çeyrek kadar meyve akşam muhallebi (içinde sagliklo unlar vsr) içine 2 ya da 3 biskuvi bu sekilde fazla mi olir . Akşam öğünlerini zamanla değistirecem farklo farkli çok acemiyim çocuk uyumuyo acaba ağırmi geliyor diyorum anlayamadom 😭😨😭😭😭😭
CizerBirAnne Yulaf da yumurta da tek başına zaten çok doyurucu. O ikisi bana bile fazla gelir 😃 birinden birini yapın ama çeşitli olsun istiyorsanız az az verin ikisinden de
Wanderlust Cly01 mama ile besleniyorsa durum degisir yine de doktorunuza danisin. Anne sutu aldigi icin biz bu sekilde ilerledik ama dedigimi yanlis yorumladiniz 3 ogun yedirdim ben de ancak porsiyonlar sizin dediginiz kadar cok degildi. 1 cay bardagini gecmicek sekilde 3 ogune bolerek ilerledik. 18 aylik suan hic sorun yasamadik. Saglicakla buyusunler insallah
BihterZiyagil hepbahar123 bence bebeğe bırakın. Yemek istediği kadar yesin, reddetmeye başlayınca zorlamayın. Bebek de olsa doyduğunu anlar.
Wanderlust hepbahar123 kac aylik bebeginiz bilmiyorum. Ben bwl basladim o sekilde ilerledim suan 18 aylik halen doktorumun dedigi bebegi yemek icin zorlamamam gerektigi onune koyuyorum istedigi kadar yiyor bazen az bazen cok asla mudahale etmiyorum kilosu ve gelisimi normal oldugu surece de yemek konusunda israr etmeyip bu sekilde ilerlicem. Her bebek farklidir benimkine cok gelen sizinkisine az gelir doktorunuz gelisimine gore soyler size. Bebeginize sundugunuzda yemiyorsa bence istar edip bitirmen lazim vs diye zorlamamaniz bebeginiz kendisi belli eder zaten ihtiyacini