çıkamadım işin içinden o kadar çok model ve kavram var ki…
Travel ne oluyor ? Travel olanların içine puset konuluyor sanırım ama ağır . Pusetsiz kullanılamıyor mu traveller ?
katlanılabilir, Hafif bir model alacağım kesin olarak ondan eminim önerebileceğiniz modeller var mı acaba ?
Birde büyük teker mi almalıyım avantajı veya dezavantajını yaşayan varmı?
Leclerc , hamilton , bagi , prego (bütçem max. 10bin )