SevdaNurumm Deletedmom0015 canm ben balkona alışveriş yaptığım mağaza kutularından koydum onun icine atıyorum. Ya da aldgmz bezleri kendi kutusuna koyuyorum. 2 güne 1atıypruz dışarıki cöplere. 👍🏻
burcukky Deletedmom0015 korbell çöp kutusu evin ortasında duruyor dolana kadar da bekliyoruz sıfır koku😃
Omursmom Ben e bebekten çocuk bezi çöp kovası aldım Harika bişey hayat kurtarıyor ne koku ne başka bişey 🙋🏻♀️ Bi poşete epey çöp sığıyor şiddetle öneririm 🙋🏻♀️
Ftmsnny Deletedmom0015 e bebekten hava almayan çöp kutusu var onun içinde duruyor genelde 3-4 günde bir atıyoruz
pinkyy Bende ikizlerimin bezleri için ebebekten korbell çöp kovası aldım çokta memnunum kurtarıcı oldum resmen kendi kokulu çöp poşetide var miss gibi
Ozge_AyazEfee Deletedmom0015 balkona çöp kovası koyduk, ona atıyoruz. Hava çok sıcak olmasına rağmen sinek falan olmadı