Suranurdmrl Kızlar göğüslerim çatladı nolur bana bi akıl verin garmastonpomad kullanıyorum geçmiyor. Dayanamıyorum emzirirken gözlerimden yaş geliyor ne yapmam gerekiyor sizce göğüs ucu koruyucuda aldım ama bebegim onunla ememiyor mecburen çıkarmak zorunda kaliyorum
Annesininprensesi Suranurdmrl doğal lanonin kremler var eczanede ondan alın bana çok iyi geldi ilk sürüşte fark ediyor bide ayva çekirdeği çok iyiymiş ayva çekirdeğini kaynatınca jel kıvamı oluyormuş onu sürmek iyileştiriyor diyorlar
Tugraninannesi Suranurdmrl ben ilk doğum yaptığım da yaşadım onu yarın sabah erkenden hemen genel cerrahiye git Bi krem yazıyor gül kokuluydu adını hatırlamıyorum sadece onun faydasını görmüştüm diğer pahalı kremlerin hepsini kullandım hiç Bi işe yaramamıştı
ipek3407 Suranurdmrl bende annemin tavsiyesi üzerine göz merhemi aldım onu kullandım çok iyi geldi ayrıca emzirmeden önce yıkamaya gerek yok o krem ağzı yara olsa bile iyileştiriyor
Bal Benimde yarılmıştı baya içi gözüküyordu artık krem falan hiç bir işe yaramıyor karbonatlı su hepsini denedim hiç birşey uygulama sadece emdikten sonra bebek sürekli kuru tut emzirirkende sütünle yumuşat ondan sonra emzir 2-3 hafta daha çekersin en fazla belki benim anca bu şekilde geçti 2 haftada
Kadernursena Arkadaşlar ben doğum yapalı 38 gün oldu benimde göğüs ucum çatladı hatta kanadı hicbirsey fayda etmedi kakao yagi hariç.resmen mucize iki kere sürdüm yaralar iyileşti.tavsiye ederim
Annesinin1tanesi Suranurdmrl geçmiş olsun 😔 soğanı hiç duydun mu yada denedin mi çoğu kişiden duydum ve hemen etki ettiğini söledlr
ozgeya Suranurdmrl benim de hiçbir şey iyileştirmedi en son zadevital markasının hindistan cevizi yağını önerdi bir doktor ve hayatımı kurtardı resmen.iyileşmeye başladı 2-3 gündür kullanıyorum daha,tekrar emzirmeye başladım şimdiden.
aysetunckilicfirat Kızlar ben de bir tavsiye vereyim benim de göğüs ucu yaralarım sürekli kabuk bağlayıp giderek büyüyordu. Hatta bebeğim emerken silikon uç kullanıyordum. En son yaraların kabukları koptu ve yoğun kanama oldu. Teyzemin tavsiyesiyle bildiğiniz mavi tüpte Hametan'ı göğüs uçlarıma sürüp streç sardım onun öncesinde de sütümü sağdım ki bebeğime gece verebilmek için. Hatta Hametanıda Lansinoh krem ile birleştirip sürdüm tüm gece öyle bekledim ertesi gün de sürekli hava alması için göğüs çevremi açık bıraktım. Silikon ucu da bıraktım basta zor olsa da normal emzirmeye başladım. Şimdi hiç yaram yok.
Mom09 Suranurdmrl canım silverette göğüs Kalkan’ı var biraz pahalı ama herkes memnun. Ben lansinoh kullandım çok şükür çatlama olmadı ama ben kremi Doğumdan önce kullanmaya başladım çünkü göğüsleri emzirmeye hazırlamak gerekiyormuş nemli olması lazımmış.