Denizinannesiii16 14 aylık kızım ve aynısı sürekli bağırma sebebsiz ağlama inatlaşma yapma deyince daha çok ağlama gitme deyince koşarak kaçma.. ½ dakika Bi oyuna dalar sonra bi anda sebebsiz ağlayarak yanıma gelir, özellikle mutfakta iş yaptırmaz sürekli bacağımdan tutup çeker 🙄 uyku gerilemesi de var günde 2 uyku yapmıyor artık gece deseniz her saat başı ağlayarak uyanıyor, yemek yemek istemiyor, bu aylarda bebeklerde hızlı bir büyüme olduğu için normalmiş inşallah geçicidir