Merhaba anneler biz bugün 3 ay 20 günlük olduk 1 haftadır meme reddi yaşıyorum son bi kaç gündür de mamayıda yemek istemiyo kendi kendinin midesini bulandırıyo böğürerek (normalde de memeyi çok emen bir çocuk olmadı küvezde kaldı sarılıktan dolayı ondan dolayı bi mama bi meme şeklindeydi) Allah aşkına ben nasıl verebilirim bi akıl verin 2 buçuk saatte bir mama veriyorum biraz gecikse saati ağlıyo açta ama yemiyor