Maco_44 Oglunasikbiranne08 14 gün geçince doktora danışın yazıyordu internette: bir gösterin isterseniz çok uzun zaman oldu. Benimde bebeğim 17 günlük 9. Gün düştü
ElvanBurak Oglunasikbiranne08 çok uzun olmuş canım benımkı 13. Günde düştü o bile fazlaydı banyo da yaptıramadım ama batıkon kullan kurutur
leopar Oglunasikbiranne08 18 güne kasa normal diye okumuştum bir yerde kurumuşsa düşer inşallah 🙏🏻 muayene ettirin içiniz rahat eder