gulsum2144 her eööeden ua da beslenmeden sonra şorta pat pat birim 10 dk haz birikmesidir büyük ihtimal o yüzden okınoyordur mama ya da anne sütü alıyorsa zaten sıvı yapar o o kadar zorlamaz da gazı birikmesin çıkarmayı unutmayın. Bol hareket ettirin el kol birleştin kapatın evirin çevirin gaz damlalarını abartmayın zararı da olur çok kullanmanın zamanla geçecek yapacak bir şey yok