Kızlar oğlum 11 aylık, eskiye nazaran çok daha sık uyanmaya başladı geceleri. Ben artık sürekli uyuyup uyanmaktan bitkin düştüm. Emzik emen bir bebekti, son iki üç haftadır emziği de almıyor, bıraktı kendi kendine. Geceleri emzirmeden uyutamıyorum, çıldırıyor çok ağlıyor. Yaşını geçtiğinde geceleri emzirmeyi bıraktırmak istiyorum, gerekirse gündüzleri de. Çünkü mutsuz yorgun bi anne oluyorum bu şekilde. Emzirmeyi nasıl bıraktırabilirim önerileriniz varsa açığım.. gündüzleri ayakta sallayarak uyuyor bu arada