Winnithepooh Ozgemre 😇 bence bişey olmaz ama oeceteyle ağız silmek çocuklarda sorun ıslak mendil en iyisi peçete yapışır çünkü ağız kenarina
asiltonunmommysi Ozgemre peçete de yuttu, kitap kenarı da yedi yuttu 😂 iyi bi şey değil ama benim oğlan o tarz şeyler seviyor. Kakasından falan çıkmıştır çok şükür bi şey olmadı
HandeSs Ozgemre benimli lastik toka yedi sonra kakasindan cikmisti 🤭 bikere de defter kemirmis ciktimi hatirlamiuorum ama bisi olmamisti coo sukur olcagini sanmitorum
Ozgemre Winnithepooh zeytinyağı içirdim altına tutmuştum üstüne dökülmesin diye normal de hiç silmem 🥹
Winnithepooh Ozgemre anladım yemek sonrası sildiniz sandım bende ve hangi saniyede ne yapacakları hiç belli olmuyor bu canavarları 😁