8bucuk aylık bebem gece anamı ağlatıyor ya zaten zor uyuyan bir bebek. Şu 1 haftadır nerdeyse o kadar sık uyanıyor ki sureklı ayaklarımda oyle olmasına ragmen kıpır kıpır gercıde. Daldığı zamanda cok sık uyanıyor boyle olan varmı Allah askına ne onerırsınz ne yaptınız neden boyle bu bebe. Ben artık mental olarak çöktüm arkadas ya. Mama yemıyor. Biberon tutmuyor. Emzırıyorum bu arada. Her gece 1 2 defa kalkar emzırdım uyuturdm ama bu cok sık olmaya basladı ve aşırı huzursuz yaa 😢😢😢