İnanın Rabbime hamd ediyorum sağlıklı bi evladım var diye ama cidden yoruldum sabah gözünü açar açmaz şeker diye niye ağlar bi insan ben nerden bulayım şekeri( bonibon istiyor kısıtladığım yok bazı günler gün içinde biraz tabağına koyup veriyorum e her zaman yiyemez annecim şeker yok diyorum bu sefer niloya aç diye ağlıyor daha gözümüzü yeni açmışız inanın sabah olsun istemiyorum artık hep bi tuuturma ağlama isyan etmek istemiyorum bıktım öyle bir ağlıyorki sabah sabah sanki etini kopardım ne yapsam yatıştıramıyorum mama diye ağlar ama aç değil çünkü kalktığında hemen kahvaltı yapmıyor 24 aylık olucaz 20 gün sonra 2 yaşına giricez yani