sarilaciver07 Kizlar günaydın iki aylık kızım var sabah emzirdim gazını çıkarttım iki kere kustu çıkarttı yediğini şimdi eli ağzında ağlıyor aç mi versemmi mama kusunca korktum Dr gazdan kusuyorda olabilir demişti
Aysunnn65 sarilaciver07 günaydın canım benim kızım da iki aylık karnını doyurduktan sonra düz yatarsa kusuyor ama dik bı sekilde gazını cikarirsam ve uykuya dalmışsa kusmuyor elini ağzına götürüyorsa da açtır büyük ihtimalle
Esmerbomba sarilaciver07 bence bebegınız cok kucuk ve aylarda bebekler ellerını kesfettıklerı için ağızlarına götürüyolar. Kusma olayı da bebek yedığını gaz cıkardıktan sonra fazlasını kusuyor. Aç olan bebek genellıkle aglar ve huzursuz olur. O ay da bebek 2 3 saatte bir beslenmesi gerekır. Yani her agladıgı vb seyler bebegin acıktıgını göstermez.
ruveydaensar sarilaciver07 benimki de iki aylık elini ağzına götürmeyi öğrendiği için de götürüyor olabilir acıktığı anlamına gelmiyor bence çünkü emdikten sonra da yapıyor onu
sarilaciver07 Aysunnn65 evet acıkmış besledim yüz üstü kucağımda yatırdım uyudu gazida çıktı sağol cnm