Biroglanannesi Bebeğim 7 buçuk aylık ve aşırı bağırmaya başladı artık oyuna çeviriyor bu işi . Bi dönem mi olur bu ? Ne zaman bırakır Allah aşkına kulaklarımın zarı kalmadı 🤣
Eda-Ece Biroglanannesi viiyy anam hemide ne bağırmak nee 6 aylık olduğundan beri evin içinde bir çığlık sesi şuan 8 aylık ve hala bas bas bağırıyor 😅 evde bir tane de 25 aylık kızım var benim kafayı sen düşün 🤯
Winnithepooh Biroglanannesi 3.5 yaşında bu aralar çok bağırıyor ve gülüyor arkasından geçmiş olsun o kulaklar daha neler duyacak 😁😁😁
Belisim Biroglanannesi bizimki daha 4 buçuk aylık bağırmaya başladı öyle bir bağırıyor ki ses telleri zarar görecek diye korkuyorum
Birgocmenkustuo 8 bucuk ayligiz. Hala bağırıyor. Ve sanirim bağırmaya devam edecek. Cok egleniyor bağırırken. Siz de onunla beraber bagirin. Daha cok eğleniyor, cunku yarisa çeviriyor ya da susuyor😅
Rdn Birgocmenkustuo hahaha ben de onla bagırıyorum ama sonra da bu bagırma işini ciddiye alıp herşeye bagırırsa diye acaba bağırmasam mı die düşünüyorum🥶🥶
Birgocmenkustuo Rdn ayy evet onu ben de düşünüyorum ama bagirmasindan bi sure sonra çözüm için bisey yapmak gerek. 😇