Tulay09 geçinilmiyor canım bizde aynı ben ücretsiz izindeyim ev kira araba yok maaştan en fazla 10 gün sonra para bitiyor kalan 20-25 günü parasız geçiriyoruz aylardır Pazar alışverişi bile yapamadım eve çok zor gerçekten bebeğim 3 aylık olduğu için bırakıp işe döneniyorum da