2-3 saatte bir çiş yapardı hemen degıstırırdım hatta yapmadıgı ıcın neredeyse bır saat de acık kalırdı ama yıne de oyle cok degıstırmemız olmadı. Acık durmaya da alısmadı. Kuzenımın durumu yoktu sonradan söyledi çişli bezi yuzeyı bekleyıp kuruyunca yenıden baglıyordum daha az bez harcıyorduk bu sayede demıstı. Yengem sızın gıbı sık degıstırıyordu onda da alıskanlık olmadı gunde en az 10-12 bez kullanıyorduk yegenıme. Sonradan bez sayısını azaltınca sıkıntı yapmadı bebek. Belkı bıraz daha buyuyunce cok degıstırmenızı ıstemez bebısınız. Prıma epey kuru aslında ılk yaptıgında ıslak oluyor bı 5-10 dk gecınce kuruyor yuzeyi az bekletıp kuruyunca baglayın ıstersenız kı zaten bır cısle dolmuyor bez ara ara yapıyorlar oyle doluyor aynı mantık oluyor acıp bekletıp aynı bezı gerı baglmayı denedınız mı hıc