Salı gününden beri hastayız antibiyotikde dahil tüm ilaçlarını kullanıyoruz ama bir türlü atesi düşmüyor 38-39larda geziyor dün gece acile koştum 39.6ydi smdi yine 38.3 çıktı grip ve boğazları kötü üstüne diside eklendi sdce bir zibinla yatıriyorum ne yapabilirim 4gundur uykusuzum gece gündüz karma karışık oldu bı lokma koyamiyoruz ağzımiza