minikkurbag Çok şaşkınım başımıza gelmez gelmez dedik ve geldi kazara hamile kalmisim hiç ihtimal vermiyordum karmasik duygular icerisindeyim 2 gundur hala inanamiyorum, var mi benim gibi bebekleri arasi az olan beni rahatlarin biraz 🫤😄
Mirac_21032019 minikkurbag oglum 1 yasini 1 ay gecmisti surpriz yumurta kizima hamile oldugumu ogrendim.21 ay var aralarinda.Ilk basta cok agladim ogluma haksizlik ediyomus ihanet ediyomus gibi hissettim.Simdi oglum 3.5 kizim 2 yasina girecek.Iyikide olmus diyorum her evladin yeri baska oluyomus.
Ogretmennnnn_____ minikkurbag bennnnn 😀 oğlum 7 aylıkken 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim su an 20 haftalık olduk rabbim nasip ederse hayırlısı ile iki yavrum arası 15 ay olacak 😅 bizde prezervatif yırtıldı ertesi gün hapı aldım ilk 2 saat içinde ama ne fayda gelecek olan her türlü geliyor bende başta ne yapacağım nasıl olacak derken amannn birlikte büyürler diyorum 😀😀😀
minikkurbag Ndrg-12 nasil yaptiniz peki benim oglum kolikti bide o kadar korkmustum ki tekrar dusunmuyordum aslinda
Ndrg-12 minikkurbag bende düşünmüyordum istemeden oldu. Çok kolay olmadı tabi ama başa çıkıyor insan her bebek farklıdır. Benim kızım çok rahat bebekti mesela oğlum da saat başı kalkar. Şuan kızım 21 oğlum 8 aylık
minikkurbag Ndrg-12 Allah nasip ederse benim oglum 20 aylikken bebis dogacak hala çok küçük olmus oluyor 🫤ayy ayy esime cok kizginim 😂
minikkurbag Mirac_21032019 bende simdiden boyle hissetmeye basladim ogluma yetemeyecekmisim gibi geliyor daha cok kucuk
minikkurbag Lizbon isin asli korunmuyorduk ya ona korunma denmez hani su dogal korunma diyorlar ya 4 senedir bu sekildeydi bizede rahatlik gelmis olmuyor diye diye 😄
Ogretmennnnn_____ minikkurbag aynen öyle canım bu kadar tedbire olmuşa rabbimin vardır vermekte bi hayrı 😀 ilk bebeğim olmadan 8 ay geri çekilme yaptık onda kalmayıp prezervatif ile hamile kalmış olmamda ayrı bi komedi😅😅😅 hayırlsıı ile size de bize de hayırlı sağlıklı doğumlar evlatlar nasip etsin rabbim😇
Lizbon minikkurbag Geri çekilmeyse evet korunma olmuyor ne yazık ki😅 Neyse dünyaya gelesi varmış diyelim 😬
minikkurbag Lizbon evet malesef ama iste 4 senedir bisey olmadi diye bize rahatlik gelmis yani hatta çok sasirdik esim inanmadi 3 test yaptik 😄
Premseskolar minikkurbag kızm 27 aylıklı 2. Kızımı dogurdum cok zor cok yıparatıcı ama suan biri 3yas biri 9 aylık ole bole bu kadr gecmis rahatlamayı bekliyorm 4 gözle
Mirac_21032019 Premseskolar benim annemde kayinvalidemde cok destekti bana onlar olmasa ben asla altindan kalkamazdim gibime geliyo kalkardim ama bozuk bi psikolojiyle kalkardim.Şu an ilk zamanlara gore bi nebze daha rahatiz.Evet buyuduklerinde iyi olacak ama cevremdede soyluyorum kardeş evlada verilecek en guzel sey ama yas araligi az olan en buyuk kotuluk.Istediginiz kadar yetismeye calisin birinden mutlaka biseyleri calmis oluyosunuz.