Nereleregidem Nereleregidem kendi kendime de sohbet edebilirim ajdjdjs. Bir sağa bir sola dönüyor. Kafasını kaldırıp bakınıyor. Hiç uyuyacak gibi değil 😔 ilerleyen levellerda beşikte emekleyip oturma yapıyorlarmış o noktadan bebeği uyutmaya nasıl gececem 😔
MucizemAsyam Nereleregidem beyaz gürültü açın YouTube’dan o ses bizde çok etkili oluyor. Uyuyamadiginda açıyorum bir süre sonra sakinleyip uyuyor. Kendini güvende hissettiriyor bu ses
Nereleregidem Feyza468 kolay gelsinnnn……acaba ne zaman uyuyacak uyutmak için ne yapıyorsunuz 😔 ben her yolu denedim de
Feyza468 Nereleregidem her yolu denedim beyaz gürültü ninni ayakta sallama kucakta sallama ama yok dalıyor beşiğe koyunca geri gözlerini açıp ağlıyor tükendim resmen
Gecelerzehir Nereleregidem inan hiçbişey yapılmıyo. Çıldırıyo ağlamaktan ve boyut olarak büyük ve ağır olduğu için de kucağıma bile alamıyorum. Öylece susmasını bekliyorum malesef. Su içmek istiyo veriyorum öyle biraz sakinleşiyo. Onun dışında asla sakinleşmiyor
Aselin_annesii Nereleregidem gaz sancısından uyumuyor bi an uyuyo sonra yine uyanıyo tam kafamı koymuşken saatlerdir böyle çıkmıyo pis gaz 🥲
Arsm- Benim ki saat 9dan beri uyuyor ama ben uyuyamiyorum beni biri sallasin 😬😬😬 kolay gelsin bu arada
Dobbymommy Nereleregidem bizde de durumlar fena en son arabayla gezdirdik uyudu eve geldik gözler açıldı. Ne gündüz düzgün uyuyo ne gece oturup bi yemek yemek bile zor oluyo bazen 🥲
Nereleregidem MucizemAsyam cirpinmayi bıraktı ama uyumadı 😂 boş gözlerle beşikte yatıyordu sallamaya devam ettim altı gibi uyudu. Teşekkür ederim 🙏