BebekKayra Aysegrbnr bu ara bir virüs kaynaklıymış ishal 2 haftadır bizde de var Bi ara geçti sonra yine başladı myflor ve biogaia kullanıyoruz haftaya kontrolümüz var doktorunuz korkmayın dedi sadece 2 buçuk aylığız.
Aysegrbnr 2prenss_annesieliff_ BebekKayra nasıl geçecek bilmiyorum aşırı kusma ve isal tehlikeliymiş. Korkuyor insan tabi
Hilal_muhammed25 Sıvı kaybı oluyor çocukta dikkat edin bol bol emzirin eğer mama alıyorsa mama verin dikkat edin