ekonomist28 bebeğimle ilk o 2 aylik iken uçtuk. En kolay uçuştu diyebilirim.
Bebek arabanızı götüreceksiniz eger check in yaparken bebek arabanız için etiketinizi almayı unutmayın. Ve tavsiyem arabanızı ucak kapisina kadar götürün. Bunu da check in de çalışan gorevli personele bildirin. Ucak içinde;
Emiyorsa eğer emzirin iniş ve kalkış özellikle. Emmiyorsa yanınıza mama alın yeteri kadar. Uçakta sicak su var host veya hostesler size bu konuda yardımcı oluyorlar. Zaten uçağın o sesi ve hareketliliğine uyuyorlar. Ben yanıma ince bir bebek yastığı aldim, cok büyük degil, cok kucuk degil, bebegimi yastığın üzerinde dizime yatırdım, daha rahat seyehat etti. Tabi bide battaniye. Emzik kullanıyorsanız cok rahat oluyo. Eger alt değişimi yapmak isterseniz ya da yapma durumu olursa wc kullanabilirsiniz uçakta. Bi alt degisim örtüsü, bez, islak mendil ve kirli paket için poşet yeter ( beb disarida alt degisim yapınca kendi çöplüğünde posetimize koyar oyle cope atarim. Yoksa sart degil) cok da rahat alt değişimi. Eger bebeginizi ağlar ise sakın stres olmayın aman diğer yolculara ayıpoldu bilmem ne. O daha bebek ve basınç, kalabalık, değişik koku.. Yani hersey yabancı ona. Siz sakin kalın ve emzirin, sarilin. Ona güvende oldugu hissiyatını verin emin olun hersey yoluna girip sakinleşecek. Size iyi uçuşlar.