[silindi] merhaba, benim kızım da 3 ay 6 günlük, en başından beri sütüm yetmediği için meme + mama gidiyoruz, doktorumuzun yönlendirmesi ile medela calma diye bir biberon kullanıyoruz, her bebek alışamıyormuş, bunda da anne memesindeki gibi çekmek için çaba sarfetmedi gerekiyor. Çok şükür şimdiye kadar meme reddi yaşamadık. Kullanıp memnun olan başka arkadaşlarım da oldu, deneyebilirsiniz 😊