ferlazen ben ikinci bebegime ilk bebegim 6 aylikken hamile.kaldim cok zordu bebegimle.ilgilenemedim.kusmalar uyku yorgunluk hissi. Gobekden egilip kalkamama neler neler doguncada birinden biri ihmal ediliyor.araya birazcik zaman koy vallahi anne yipraniyor.eşe bisey olmuyor bide erkek evden soguyor bunu anladim. Akli olan pes.pese yapmasin 3vet ikisi birden buyuyor ama.anne ne halde oluyor.diger cocuk .ihmal .ediliyor diyeceyim bu kadar 🙃