Oğlum gece 11 de uyudu 1 e kadar uykusunda tepindi fıtı fıtı bi sağa bi sola anladım uyanacağını 1 buçukta uyandı saat 4 e geliyor hala uyanık 🥹🥹🥹🥹 gerçekten delircem uykusuzluktan ölüyorum evde tekiz eşim gececi postalayıp yatacağım biriside yok resmen dalga geçiyor benimle çok kötüyüm ☹️☹️