selosunannesi onu bilmiyorum benim oglum desteksiz sdce yanında yatinca kendisi uyuyodu zten ben uyumak istemedigi icin kullandm ve telvzyn izlerken yada uzanrken uyuya kaliyodu hemen kizimda hic ise yaramadi ayagmda salladm evde gezdirdjm yok yani uykusu daha cok acldi