Kızlar oğluşum hasta ya hırıltısı var burnu tıkalı öksürüğü var hapşırıp duruyor ateş bikere 37.8 oldu hep vücûd ısısı devamlı 37 yüz 36.Bide ağız dolusu kustu fışkırtarak. İnleyerek nefes alıyo resmen Napmam gerekiyor ? Ateş yükselince calpol vermiştim bidaha olmadı.Burnuna devamlı serum fizyolojik damlatıyorum ama sanki fayda etmiyor geçici. Bide dr verdiği azitro var kullanmamıştım kötü olursa kullan demişti. Sabah ilaca başlamalımıyım.