Ben 69la hamile kaldım 82 kilo ile doğuma girdim doğumdan 1 hafta sonra 70kiloydum. Kilo kolay gitti de sezeryan göbeğinin sıkılaşması uzun sürdü. Şuan 3 aylık bebeğim hala göbeğim bir miktar gevşek eskisi gibi sıkı değil. Bu beni biraz dertlendiriyor. Bebeğim ek gıdaya başlayınca bende spora başlayacağım. Hamilelik öncesinde de düzenli spor yapan biriydim. Umarım sporla yine sıkılaşır karnım.