isimsiz0 ya bazen insanların kafası kaldırmıyor ben genelde o saatte yapmamaya çalışıyorum. Geçen benim komşu da 23:30 gibiydi saat pat küt banyo yakıyordu. Efendice söyledik , bağıra bağıra hakaret etmeye başladı. Bende sesine değil ettiği hakarete sinir olup karakola gidip şikayetçi oldum. Benim ki çok edepsiz kadın. Hani dese ki kusura bakma komşu hemen biter şimdi dese idare edilir ama edepsiz bir şekilde hakaret etmesi hoş değildi