Kızlar selam oglum 2,5 Yaşında gündüz çiş eğitimini tamamladık fakat gece ben zır kalkıyorum alarm kurup tuvalete gidiyoruz uyanamayınca ı da altına yapıyor hemen gece 1 ya da 2 kalkıyoruz yapıyoruz normal Fe tuvaletimizi tabi ben uyanırsam 😊 bide yatmadan ıkı saat önce sıvı alımı azaltılsn diyorlar ama biz Fe böyle bişey mümkün degil cunki oğlum çok sevıyor suyu sürekli içiyor ne yakmalıyım bısey knerın