Kızlar bugün oğlumu sünnet ettirdim 3,5 aylık kaka yaptı vw cıvık şekilde hep sünnet yerine dikişlerine geldi biraz kuru bezle temizledim krem sürdük uyuyor mikrop kapar mı diye kafama takıldı çünkü banyo pazartesi yaptır dedi doktor o yüzden su sürmedim