Merhaba arkadaşlar üç yaşında oğlum var ben çalışacagim için kreşe başlattım fakat bir ay oldu hala alisamadi evden çıkarken ağlıyor. Eve gelir gelmez de okula gitmek istemiyorum diyor. Akranlarıyla sosyallessin istiyorum bir yandan ama sanırım süreci pek başarılı atlatamiyoruz 😔 kresten almayı düşünüyorum ama öncesinde bir oyun terapistine mı gitsem dedim. Var mı aynı şeyleri yaşayan veya bir oyun terapsiti önerecek olan Ankara’da ?