ceylanguller merhaba 13 gün oldu sezeryan dogum yapalı dikis yerlerimde hafif acı agrı var ve böyle biraz kızarık duruyor bu normal mi acaba yoksa kanamış ta ben mi anlayamıyorum
[silindi] ceylanguller benim 3 ay oldu hala aynılarını yaşıyorum kızarıklık falan var ara arada acı oluyor
Prensesim-0109 ceylanguller peki sizin dikiş yerlerinizde genelde başlangıç yada sonunda hafif top gibi bişi var mı sanki içerde yuvarlak bişi var gibi
Superstar_00 ceylanguller Merhabalar benimde o şekil oldu hatta sanki iç tataftan kan birikmesi olmuş gibi görüntü oldu doktorum bana hametan sür dedi bir iki defa sürdüm sonra bebegim rahatsızlandı tüm ilgim bebege kaydı o an kendimi unuttum durumlar normale dönünce baktim sezaryen dikiş yerleri iyileşmiş kendiliginden.
gocebebirbayan ceylanguller geçiyor canım zamanla. Geçmiş olsun 🌸 contractubex kullan. Ameliyat izine çok iyi geliyor. Eczacım kendisi de kullanmış önermişti bana. Sezaryenden sonraki 10. gün başlanıyor bitene kadar kullan. Ben kullandım çok şükür hemen geçti kalmadı
ceylanguller Superstar_00 banada krem vermişti almayı unuttum cok agrı cekiyordum suan ağrıları gecti hafif kaldı sadece birde hep yan yatıyorum düz mü yatmam lazım acaba
Superstar_00 ceylanguller Ben doktora sormustum yatış konusunu “Yatış pozisyonunun 48 saat sonra bir önemi yok” bunu soylemişti ben sırtüstü daha rahat ettigim için bir müddet öyle yattım.
gizemfieldg ceylanguller kuru bez koymuyor musunuz oraya ? Koysanız çok rahat anlarsınız hem de nemlenmesini önlerdiniz 4 ay oldu ben doğum yapalı. Ten rengine dönmeye başladı çok şükür ama ağrı acı yine oluyor tam geçmiyor o