Buse_efe
İşte ben bunları duyunca çok üzülüyorum. Sizin sütünüzdeki antikorlar bebeğinizin immün sistem dediğimiz bağışıklık sistemi üzerinde o kadar büyük etkisi var ki…
İnanın geç değil. Sütü meme oluşturmuyor tamamen hipofiz dediğimiz bir hormon sayesinde beyin bunu üretmektedir. Siz tekrardan sağım ve emzirme denemesi yaparak süt oluşumunu destekleyip bebeğinizi emzirebilirsiniz.
Beslenmeniz çok önemli süt oluşumunda, öncelikle günde 3-3.5lt su, kuruyemiş, kuru dut, incir, solgarın vitamini gibi düzenli bir beslenme kültürü oluşturmalısınız.
Şuan bebeğinizin çene kasları o kadar zayıf ki kavramıs olabilir, kavramış cekememis olabilir, ama zamanda o da güçlendikçe büyüdükçe vakum gücü de artacaktır.
Gece uyurken memenizi sunun bırakın emsin, ayakta birisi size yardımcı olsun hatta memenizi bebeğiniz aşağıda kaldığı için ağzına verin emdikçe sagdikca ve sabırlı oldukça süt oluştuğunu da göreceksiniz. Heee siz bunları yaptınız ama olmadı mı hiç önemli değil mama ile de büyüyor bebeklerimiz, yeter ki sağlıklı olsunlar 🌸