Bebeğim 2 bucuk aylık gecen hafta doktor yeşil mukuslu kaka sebebiyle süt allejisinden şüphelendi. İki hafta diyet yap sonra kontrole gel dedi. Bir haftadır dikkat ediyorum ama hala bir düzelme yok gibi bebeğimde. Sizler nelere dikkat edip yemediniz ve ne zaman bebeğinizin kakası normale döndü?