Kızlar 3 ay önce sezaryen doğum yaptım. Doktorum küçük myomlarımın olduğunu ve aldığını söyledi. 2 ay önce hafif regl ağrılarım oldu heralde regl olmaya başlayacağım dedim. Ama olmadım. 1 ay önce şiddetli karın ağrılarım oldu.. ayrıca popomla ilgili de sıkıntılarım vardı. Popo olunca genel cerraha gittim. Ultrasonda 14 mm subseröz myom olduğunu söylediler. Hepsini almıştı hızlı mı büyümüş hocam dedim, o anda onu görememiştir dedi. Henüz gidemedim kadın doğuma.. myomu olan ve böyle büyüyen var mı?