Sadece sağ göğüsümle emziriyorum diğerinden süt gelmiyor ilk başta yırtıldı diye emzirmedim sonrada iyice kesildi şimdide sağ göğsümde bi ağrı var koltuk altıma doğruda şişlik böyle kolumu sallayınca değiyor ve sert mastit değil ondan eminim çok sündürüyor emerken ondan olabilir mi yoksa bi doktora görüneyim mi