Kızım 2630 gram 47 cm 33 cm baş çevresi ile doğdu minyon doğduk tek meme emen bı çocuk oldu ne yaptıysam sol göğüsumu emziremedim, emzik biberon da tutmaz bı çocuktu inatti anlıcaginiz😂 benim kafam karışıyor artık çevre de dahil doktor sağlık ocağı da dahil her telden bişey çalıyor biraz sizin desteğinize fikrinize ihtiyacım var bebeğimi zaten hep bı çocukla doğduğundan beri kıyaslaması yapıldı onu es geçiyorum alıştım artık, kızım minyon olduğu için doğal olarak da birden büyümesi bi ayda iri bı çocuk olmucak bunu ben biliyorum ama çevreye yada başka birine anlatamıyorum herzaman benim için önemli olan sağlığı kilo alımı iyi giden bı çocuk tabi büyüdükce kilo alımı azaldığını da biliyorum sorun yok 7 aylık kontrolünde 7800 kg 66 cm 42.5 baş çevremiz vardı 7.ayinda biberon tutmaya başladı mama takviyesi yapmaya da başladım meme+mama+ek gıda olarak ilerledik doktor 8. Ayında çağırmadı sağlık ocağın da baktirip ona yazmamı söyledi bu ayına kadar hep en az 500 gram alarak ilerledik şuan 8 ay 3 günlük, sağlık ocağına götürdüm 8. Ayı dolunca 8060 gram 67 cm 43.6 baş çevresi çıktı kilo olarak 260 gram almış ebe zaten minyon olduğu için çok bı sorun etmedi cevremdekiler eşimde dahil çok az almış niye böyle şöyle böyle derken biraz bana yüklendi kendimi kotu hissettim ama halbuki elimden gelen herşeyi yapıyorum sabah akşam yemek hazırlıyorum kızıma mamasını hazirliyip veriyorum meme de veriyorum ama beni çok emmiyor artık 6. Ayından beri, doktorum da az kilo almış beslenmesini arttırın yazmış ama 1 aydır bazen zor yediriyorum bazen de güzel yiyor ek gıda olarak bahsediyorum çok zorlamakta istemiyorum red yapmasın diye iştahlı aslında bizim yediklerimizden yemek istiyor sürekli kilo aldırmaya çalışmalımıyım bilemedim aldırmam gerekiyorsa da bunun için ne yedirebilirim ne yapmam gerekiyor biraz uzun bı yazı oldu kusura bakmayın 🙏🏻