Bebeğim bir ay 26 günlük doğduğunda bir buçuk hafta sakin geçti sonrasında sürekli ağlıyor huzursuz uykusuz üç saatte bir mama vermem gerekiyorken ağladığı için iki buçuk saatte bir mamasını veriyorum bazen verdikten bir saat sonra susuyor bazen bir buçuk saat sonra susuyor ve sonra devam ediyor 5 doktora götürdüm 4 dü kolik dedi ne yaparsak yapalım hiç susmuyor nasıl susturacağım bilmiyorum sallarken bazen battaniye arasında susuyor yarım saat sonra tekrar devam koliklere bile iyi gelen bir şey var ama benim bebeğime hiç bir şey iyi gelmiyor ne yapmalıyım nasıl susturmalıyım