Kızlar yeni doğum yapmadım 2 yaşında oğlum zaten lohusaykende dökülmüştü ama uzun sürmedi yani son 2 aydır çok fazla dökülme var çok üzülüyorum şampuan aldım bunun için naturway diye kan vericem pazartesi ama neden böyle olur ki bide saç diplerim çok kaşınıyor lütfen beni aydınlatın havalardan da olabilir mi