Merhaba cici anneler herkeze iyi geceler ilk olarak
Ben 17 ay önce doğum yaptım oğlum emiyo 17 ay da sadece 3 kez regl oldum . Bende + olarak enfeksiyon da var ilaç ta kullanmadım bunun için bebek olmuyo şuan da korunmasız bir şekilde kac kez oldu ama olmuyor Tabiki ilk Rabbimin bileceği birşey ilk o bilir herseyi ama merak ediyorum bı bilginiz var mı neden acaba ? Emzirmekten mi regl her ay düzenli olmadığımdan mi yoksa enfeksiyondan mi çok üzülüyorum bu duruma gerçekten sizinle paylaşmak dertleşmek istedim ?