Oglum adıyla seslendigimizde bize bakmıyor herseyi elliyle gösteriyor cok akkıllı bir cocuk hiç zararı yok bana yemek asla yemez hep st kek türü şeyler yiyor
Doktorumuz diğer cocuklara göre bi tık geride dedi
Yurdısında yasıyorum hemen otizin tanısı koymadı
Randevu yapıcagız özel ögretmenler bize birkac evrak göndericek onun hangisini oglum yapabiliyor diye eve gelip gözlem altına alacaklar napıcam bu sğrecte bilmiyorum sadece baba dede mama cay top
Diyor.