simsimum Belis29 sol tarafta üç çizgi var ona basın resim yükleme var oraya yükledikten sonra kopyalayın linki buraya yapıştırın
minikbirsuperisii00 Belis29 aaa kızım 14 aylık aynısı oldu önce küçük bir sivilce gibi çıkıyorlar sonra büyüyorlar ve çoğaldı bizim de bu ay başımıza geldi önce sağlık ocağı krem yazdi o geçirdi ama içim rahat etmedi doktora da gittik kan testi yaptı temiz çıktı oda bir krem yazdi antibiyotikli onu da kullandım 2 güne geçirdi şuanlik daha bişey çıkmadı
Rumeysayenerkurt Belis29 egzamaya benzettim ben, alerjide olabilir atopik dermatit diye geçiyor tıpta dili. Kuru cilt yapısından kaynaklı yada yediği birşeyin alerji yapma ihtimalide yüksek. Hee halükarda doktora götürmelisiniz, geçmiş olsun.
simsimum Belis29 bizdedir aynisi var alerjiye bağlı egzama dedi doktor bol bol nemlendirici kullan dedi
Rumeysayenerkurt minikbirsuperisii00 bişey yedikten sonramı oluyor dikkat edin alerji olabilir verdiği kremler genelde kortizonlu olduğu için çok fazla kullanmayın
Pnrbrn minikbirsuperisii00 hangi kremleri kullandınız isimleri yazabilirmisiniz benım oglumdada çıkıyo alerjı testı yaptırdık sonuçlar haftaya çıkıyo bakalım ne dıyıcekler
minikbirsuperisii00 Rumeysayenerkurt 3 günden fazla kullanma dedi 2 günde geçirdi alarji olduğunu düşünmüyorum farklı bir şey yemedi yeseydi mutlaka bilirdim