deletedmom4842
[bilinmeyen] Benim oğlumun daha çıkmadı ama ablamın kızından bildiğim kadarıyla diş söz konusu olunca rutin bozulurmuş yemesi uykusu vs huzursuz olurlarmış bence de dişten olabilir
Goksumeleksuzan910
Benim bebeğimde öyle gece gündüz agliyo uyumayo diş çıkaracak sanırım
Esraabrklu
[bilinmeyen] evet dişten dolayı...bizimki de 8 aylık ve patladı çok şükür çıktı ama çıkana kadar benimde gözüm çıktı 😊😊 geçer merak etme
Goksumeleksuzan910
Bi çıksada rahat etsek inşallah en kısa zamanda çıkarırlar
Gurbettebianne
[bilinmeyen] canım diş çok kötü yapıyor .mesela bizim Altlar çıktı pek sorun yasamadık ama üstler nohut gibi şişmiş .ve 1 haftadır aynı senin yaşadıkların bizde de var .gece özellikle saat bası uyanıyor zaten 3 4 saatte zor uyuyor malesefki diş 😔
Deletedmom131
[bilinmeyen] Canım dis jelleri var onlardan alıp kullanırsan rahatlar biraz kuzum ağrısını falan hafifletir cok gecmis olsun
Gurbettebianne
[bilinmeyen] aynen canım biz bile dayanmazken 🤷♀️ Atlatıcaz inşallah bu günleride 🙏
Gurbettebianne
[bilinmeyen] canım nasıl oldunuz ? Bile Sorcam sana , sen rafadan yumurta veriyor musun?
Gurbettebianne
[bilinmeyen]
[bilinmeyen] aynen aynen canım. Bende hiç vermedim de ya herkes rafadan ver demeye başladı henüz dr da gitmedik konuşmadım bi sorayım dedim 😊 iyi iyi maşallah biraz rahatlar artık 🙏🙏 ya bizimde üstler görünüyor belli yani orda iki diş 😀 coook az ele deyior ama patlamadı henüz. Ama varya ben altta pek sıkıntı yaşamamıştım üstler mahvetti canım bizi de
Gurbettebianne
[bilinmeyen] aynen canım üst daha zormuş 🤷♀️ Evet evet az kaldı onlarada 😀 iyi olsunlarda 🙏🙏👶🏻👶🏻