Aselin_annesii Sağlıkocağında dvit verildi onu kullanıyorduk ama içeriğinin temiz olmadığını söylüyorlar o yüzden d vitaminimizi değiştirmeyi düşünüyorum Yenidoğana hangi damlayı veriyorsunuz siz?
Aselin_annesii fadikada nasıl kullanıyorsunuz peki günde bir fıs mı hangisinden ayrıca 400 var 1000 var
yazgulu123 Aselin_annesii pr-d 600 kullanıyorum. Sadece d vitamini yok bi çok vitamin var içinde doğduğundan beri onu kullanırım. Memnunum.
Mrvtrkgl Doktorumuz oceon 400 önerdi ilk 3 ay sağlık ocaginin verdiğini kullanmıştık bu ay ocean a geçtik. Bazı sayfalarda sağlık ocagininki kabızlığa sebep olabiliyor diye okumuştum bizde olmadı ne kadar doğru bilmiyorum ama içerik olarak temiz değilmiş yeni öğrendim.
Mrvtrkgl hayalperest__ Tek fiyatını malesef bilmiyorum. Krem, gaz damlası ve ocean 400 e 500 tl ödedim. Cok pahalanmis hepside.
Yasemincim Benim bebeğim 3,5 aylık sağlık ocağının verdiği D viti kullanıyorum. Gerçekten içeriği pis mi? Nasıl yani? O zaman bende değiştiriyim. Değiştirsemde sağlık ocağındaki doktora söylememe gerek yoktur herhalde çünkü sabit bir çocuk doktorumuz yok
Aselin_annesii Yasemincim söylemene gerek yoktur canım herkese o damlayı veriyorlar zaten çocuğu kontrole götürdüğünde bizimde sabit çocuk doktorumuz yok
Zeyzeyno Aselin_annesii doktorumuzun önerisi ile wellcare kullanıyoruz bir puf yada 3 damla ben bir puf kullanıyorum