İyi gecleeer güzel anneler bebeğim bu gece yarısı itibariyle tam 1 haftalık olucak ,ben bebeğime hem mama veriyorum hemde meme .sütümde geliyor ama bana sanki sadece meme vermek bebeğe kilo aldırmaz gibi geliyor içim rahat etmiyor o yüzden mama da veriyorum ek olarak ..gazı oluyor sanırım uyumuyor sürekli ağlıyor eşimde mama verdiğin için bu kadar gaz oluyor sadece meme ver diyor ,anne sütü de kilo aldırır diyor ..siz tecrübeli anneler oalrak size de sormak istedim mama dan dolayı mı bu kadar gazı oluyor bide sadece anne sütüyle de yeterli kiloyu alır mı ona göre mama vermeyecem