Mrb hanimlar doğum yapali 2 hafta oldu bugün böyle yeni yeni başladı sürekli ağlamak istiyorum kendimi tutamiyorum eşim yardımcı oluyo sağolsun ilk dogumumda da piskolojim bozulmustu baya kötü olmustum hatta istememistim çocuğumu çok şükür bunda öyle bişey yok istiyorum bebegimi ama böyle sürekli aglamak geliyo içimden herşeye alınıyorum biraz da kendi ailem ile eşim kavga etti doğum öncesi kusler gelmiyorlar eşim evden kovmustu ben ailemle telefonda görüşüyorum ama gelmiyorlar birazda o canımı sıkıyor ne yapicam bilmiyorum çok korkuyorum bundada sendroma giricem diye 😔