9aylik bebeğim var ve iki aydır adet olmuyorum doktorum tarlusal adet söktürücü ve prolaktin değerim 42ciktigi için dostinex verdi iksinide kullanmak istemiyorum ama iki aydır adet olmadığım için şişkinlik sinirlilik filan var spiral ile korunuyorum ondan mı yoksa prolaktin değerinden mi anlamadım adet olmayınca daha kötü bu şişkinlik filan ne yapsam bilemedim 😴