Eylul44 hayırlı olsun. Güle güle oturun inşaallah. Stor asla önermiyorum. Çok çabuk kirleniyor. Yıkaması, kurutması, takması ayrı dert. Yıkatmaya versen cebine zarar. Çok çabuk kirleniyor, toz tutuyor. Kornişlere zarar veriyor. Benim kaç kere başıma düştü mesela. Eşim takmaktan bıktı. Benim sürekli elimde kalıyordu. Sürekli kırılır ucu düşer. Ne sıkıntılı günlerdi. Bir heves gaza gelip almıştım ama inanılmaz pişman etti beni. Evliliğimin 2.yılında güneşlik diktirdim 4 yere birden. Şimdi kirlense bile atıyorum makinaya. Tertemiz oluyor ve pratik en azından eşime veriyorum hemen takıyor. Eğer alırsan pişmanlığını çok yaşarsın ve yorumumu hatırlarsın söyliyim. Tecrübe konuşuyor. Kullanmışsın güneşlik. Bildiğinden şaşma derim. Tabi en son karar senin…