Doktor yoğurt la şeftali başlayalım dedi oyuzden biraz sıkıldım ve bebeğim tek godsumden emerken diğer göğsünden 20ile 30ml süt akıyor kendiliğinden smdi onuda kba alıyorum emdikden sonra veriyorum bunu deniyorum henüz başlamadım yoğurda acaba sütüm besleyici degilmi diye düşünüyorum ne yapmalıyım bunun için dikkate ediyorum yumurtama proteine vs.ama bilemedim 😭